mandag 14. mars 2011

Det første innlegget...

Er alltid vanskeligst? Hvor skal  man begynne? Hva skal man begynne med? Skal jeg presentere megselv? Min kjære? Hm.

Tja, kan vel begynne med frieriet?
Den 4. desember 2010 gikk mannen i mitt liv ned på kne, dette kom utrolig overraskende på meg- selv om vi har pratet om å forlove oss i lang tid. Hans forsøk på å overraske meg fungerte altså helt perfekt! Kvelden var perfekt fra start til slutt, selv om jeg hadde måtte styre på jobb og han på karateleir. Vi hadde merkedag den dagen, så det var litt pynta tøy, god mat- som han hadde laget selv, film, huset for oss selv- ja, litt stas. Romantisk tenkt av han å velge den dagen~!

Det er nå snart fire måneder siden. Om pengene hadde strokket til hadde vi nok giftet oss allerede denne sommeren (det hadde blitt fryktelig liten tid på oss da, men), men sånn er det da en gang ikke- så den 4. august 2012 står det til bryllup, og vi gleder oss masse!

Vi er relativt unge, så vi var litt spente på foreldre og slekts reaksjoner, men alt gikk kjempe fint! Ikke at noe annet egentlig var forventet, men man kan jo aldri vite helt sikkert.



Kortet som lå ved forlovelsesgaven fra min Mormor.



Daisypath Wedding tickers

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar