tirsdag 22. mars 2011

Kjedelig?

Jeg har nok skrevet en del kjedelige innlegg som inneholder mye.. Ja, "faktating". Det blir nok mye mer om selve bryllupet når vi får kommet litt skikkelig i gang med planleggingen! Litt (mye) skole og fremtidige eksamner osv fremover.. Lykke!

Godt jeg vet hva jeg vil, og hva min kjære vil- så vi får det til slik vi ønsker! .. Men vi har bestemt oss for farger
- Fått dato (som sagt)
- Valgt forlovere
- Mamma har funnet servietter som vi vurderer
- Ringt på diverse lokaler og hørt
- Satt opp 1. utkast av gjesteliste
- Funnet, og avtalt musikalsk underholdning (band)
- Litt frem og tilbake på matløsninger enda, men!
- Sett på, men ikke prøvd kjoler enda (fortsatt ganske lenge til- så bestemt meg for å vente litt til)
- Valgt brudepiker /min yngste søster og begge kusinene mine/+ sett på kjoler til de (heller ikke kjøpt, men disse jentene vokser nok mye på 1 år, så det kan være greit)
- (Trengte ikke ringe frisøren min en gang, dette skulle hun være med på!)

Har ordnet med mer småting, så selv om vi ikke har begynt skikkelig enda, så er vi i gang!
Noen ting som er ønsket:
(Som jeg forsåvidt kan kjøpe litt underveis og ta vare på frem til)
- Engangs kamera til å ha på bord (99,- om jeg ikke husker feil)
- Toastmaster klokke/bjelle
- Toppen-av-kaka-brudepar (funnet? Ikke kjøpt).
- Svanelys fra løitenlys
- Matteriale til innbudelser+bordkort
- Gjestebok+ penn(med holder) (FUNNET, men heller ikke kjøpt..)

Jeg gleder meg masse til å komme skikkelig i gang med dette, det klør i hele kroppen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar