søndag 5. juni 2011

Lenge siden nå.


Hei og hopp!

Jeg har ikke kommet meg inn her på 1000 x en million år fordi.. Ja, gudene vet. I alle fall ikke meg. De har rett og slett ikke latt meg logge inn. Men nå er jeg inne! I mellomtiden har jeg faktisk skrevet en del innlegg på Pc’n min. Disse ser jeg nå at er borte… Forsvant sikkert da jeg rensa hele saken på skolen. Jaja. Den tid, den sorg! (Eller noe). (Hey, fant innlegget jeg skrev om forloveren min da! Så da kommer det opp om ikke lenge).

Jeg og min kjære har nå begynt å flytte! Det er kjempe spennende alt sammen! Flytting, planlegge bryllup, søkt på skoler. Når jeg skrev det sånn virket det mer stressende og grusomt ut, enn flott… Men det er ganske så flott! I alle fall om det går i den positive retningen!

Jeg og mamma har sånn halvveis bestemt oss for dessert kake til middagen, men ikke helt allikevel – Henrik har nemlig ikke smakt på den enda, og det må han jo! Så den står litt på vent, men høyt på lista!

Middag er ikke bestemt, men om vi skal ha sånn type middag og ikke buffé eller koldtbord så er det bestemt allikevel.

Har tenkt at jeg skal endre designet til noe som likner litt mer på hvordan bryllupet vårt kommer til å bli. I alle fall med tanke på farger og litt annet diverse!I dag er jeg "alene" store deler av dagen, så tenkte jeg skulle ordne med litt bilder og annet.

Om noen leser dette (denne bloggen), og syntes de har noen form for ideer er det bare å gi ord fra seg! Ikke noe annet jeg syntes er mer koselig enn kreative innslag! Både til bryllupet og til bloggen –


- Ine D.

1 kommentar:

  1. ENDELIG!
    mer mer mer mer mer :3
    Jeg liker så godt å lese om forbredelsene deres og slikt, keep it up! *engasjert*

    SvarSlett