mandag 8. august 2011

Panikk, men så...

I går hjalp jeg pappa med å flytte, i mens vi kjørte rundt på bygda med esker av alle slag ble vi sittende å prate om det kommende bryllupet! Det var koselig på alle måter, helt til pappa ble usikker på om han hadde reservert datoen... (Vi har måtte bytte dato tidligere, og min far fikk den jobben siden jeg ikke hadde mulighet til å ringe kirkekontoret før stengetid).

Fikk en sterk følelse av panikk en liten stund, men alt ordnet seg! Pappa ringte tidlig i dag for å sjekke, og det viste seg at han hadde holdt av datoen- og to kirker (vi var usikkre ved det tidspunkt om vi skulle holde vielsen ved Henriks kirke eller ei).

Det er nå fastslått at vi gifter oss den 4. august 2012, klokken 13:00- ved Udnes Kirke♥




Det hadde ikke vært verdenskrise om datoen hadde blitt endret nok en gang, men(!) jeg er veldig fornøyd med at vi slapp det. Så alt går fortsatt etter planen!

BILDENE I DETTE INNLEGGET TILHØRER IKKE MEG.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar