lørdag 20. august 2011

noen tanker bare...

I tiden fremover har jeg og mamma øynene oppe for loppemarked og brukthandler! Det er gamle tekopper, vaser, tekanner og diverse annet som "står på menyen". Vi har bestemt oss for en ganske enkel og "rolig" stil ved annledningen vårt bryllup- jeg er veldig glad i.. Hva skal man kalle det? Klassisk og gammelt? Ja. Noe liknende. Så det å holde tema litt på Vintage bølgen er veldig aktuelt.

Det jeg har tegnet opp for meg selv er bord dekorert med blomster (som pioner, hortensia, grenroser.. ) i gamle vaser, flasker og liknende- en idé kan være å snurre inn noen av vasene i tråd/hyssing av det slaget vi har på jobben (husker ikke hva den het akkurat nu).Sammen og i mellom dette har jeg og mamma eksperimentert med ideen med gamle tekanner og kopper (rosemønster og hele pakka).

Vi har bestemt at hvis vi skal bruke tekst noe sted (som på kort/skilt rundt om kring) vil vi holde teksten på norsk, og ikke engelsk. Bare fordi...



Inspirerende bilder fra weit.com
(klikk for større).


Noe å tenke på: Gamle kofferter er noe jeg syntes er flott og dekorativt! 
Noe slikt på gjestebok-plassen kan bli fint?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar