torsdag 4. august 2011

Hva skal man skrive om?

Jeg er klar over at jeg ikke er så flink til å poste her som jeg "burde", men det er ikke alt jeg gjør som jeg kvalifiserer som interessant i hode mitt. Noe som sikkert kan være bare tull- for jeg vet at om jeg hadde lest en blogg om bryllup hadde jeg likt å "få med meg" alt. På denne bloggen liker jeg å forberede meg litt før jeg poster, så jeg har noe på lager! Bare.. Vent. 

Vi er i alle fall i full gang med alt som heter bryllup! Budskjettet er satt opp, og sparingen er godt i gang! Mulig jeg har skrevet det før, men vi har i alle fall funnet ut at om det er som jeg har regnet ut- så har vi råd til lokalet som vi liker aller best! (Det hadde vi ikke trodd, så dette er flott!)

Ellers går jeg gjennom kontakter, kjente, pappas bekjente som driver med foto (/tildels film) som kunne tenke seg og fotografere dagen vår til en billigere penge. Men mer om det en annen gang!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar