torsdag 29. september 2011

Skrevet under!

Da er den underskrevne kontrakten bekreftet, så nå er lokalet offisielt "vårt"!
Nå som vi har lokale er ting veldig mye lettere å se for seg. Bilder av blomster og annet har begynt å danne seg i hode mitt!

Jeg burde også forsåvidt "få ræva i gir", og virkelig gå å prøve kjoler... (!)
Gikk forbi en UFF (var vel en UFF-butikk?) her om dagen på museumsbesøk med klassen, og i vinduet kunne jeg se en hel vegg (++) med bare gamle flotte brudekjoler! Så tenkte meg dit en tur så fort jeg får tiden! Jeg går også stadig forbi  brudesalonger her i byen. Tatt meg selv i å bli stående å se inn på de som prøver. De ser så lykkelige ut! Akkurat slik som jeg er ♥

Jeg ønsker meg parasoll
For tiden er det bursdagen til min kjære jeg driver å planlegger, som også er på samme dag jeg har min aller første store innlevering.. Kan bli spennende dette her, men alt går!


.snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar