onsdag 7. september 2011

Jordbærfølelse

Da var dagen "over" ! Vi har vært på visning i dag min mormor, mamma, forlovede og megselv- og jeg ble så positivt overrasket! Helt fantastisk! Rommet var alt jeg hadde drømt om! Skuffelsen over prisforhøyning og ikke ledig på annet sted er helt borte- det kunne ikke blitt mer perfekt (jordbærfølelse i hele kroppen!). Jeg fikk tatt noen få bilder, de er litt mørke og "fæle", men men. (Fikk ikke skrudd på annet lys en de duse lampene på veggen i dag). Forelsket meg helt i vinduene der inne, nydelige! (Som man kan se i bildet).

Jeg forelsket meg i dette stedet da jeg var barn. Vi kjørte alltid forbi da vi skulle besøke onkel og tante. Et "lite" drømmeslott var det! Hvordan ville det være å bo i tårnet? Lurte jeg alltid på som barn, og nå har vi booket suite der. I tårnet! (Vi fikk se på den også, målløs). Fikk aldri besøket "slottet" da jeg var barn, så det ble med fantasien- helt til i dag! Jeg er så fornøyd! Kribler i hele kroppen! Nå har vi endelig ordnet med lokalet, det hjelper mye på alt annet! Jakten er ute av verden, og vi kan endelig bevege oss fremover.


Det er piano der inne, så vi vurderer å se etter en pianist som kan sitte og spille for oss under bryllupsmiddagen osv. Herlig romantisk!

Jeg gleder meg rett og slett mer enn før, jeg nå! Noe jeg ikke trodde var mulig.
(Det siste bildet er bordkortene vi ønsker oss).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar