torsdag 1. september 2011

Småtrist?

Lokalet vi ønsket oss var desverre opptatt på datoen vår, og i tillegg kom prisene til å stige riktig så mye til nesteår- så det hadde nok ikke blitt aktuelt uansett. Veldig trist! Skal innrømme at jeg ble veldig skuffa, men skuffelsen har gått fort over- for det har i det siste rast inn ett par mailer fra andre steder, som ikke er opptatte! Jeg, Henrik og mamma skal på visning på ett av stedene på onsdag. Vi kunne komme når vi ville mellom 14.00 og 18.00- så dette blir spennende! (Vil ikke si noe om hvor ting er før vi har bestemt oss skikkelig. hihi).

På søndag er det messe, og dit håper vi å dra! Sitter å vurderer å kjøpe billetter i dette øyenblikk- men tenke jeg skulle vite med sikkerhet hvem som skal være med før jeg begir meg ut på det!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar