torsdag 20. oktober 2011

Finn den rette...

Som nevn tidligere skal jeg være modell til ei vennindes skoleoppgave, og i går skulle vi møtes. Vi skulle gå rundt å "prøve lykken" hos de forskjellige brudesalongene her i byen (vi må få lånt en brudekjole). Vi rakk ikke gå innom alle på den planlagte runden, men vi fikk et noelunde positivt svar fra den ene salongen- så bare å krysse fingrene!

Selv ble jeg jo selvfølgelig satt litt skikkelig i sving, og kan vel med hånda på hjertet si at jeg er over middels gira! (... og litt stressa). Fikk med meg kortet til den ene salongen og tenkte jeg skulle få bestilt meg en time om ikke lenge! Da vi var innom i går fikk vi se på kjolene- og mange av de jeg har sett litt på her hjemme (nett, blader osv) hadde de i salongen sin!

Jeg har brukt ganske mye tid på kjole for tiden i og med at jeg har vært relativt frem og tilbake på hva jeg virkelig ville. Og godt er det at jeg har tatt meg tiden til å se! - Og enda bedre er det å nå vite hva jeg vil ha! Så da er det bare å begynne prøvingen? Mye arbeid rundt brudekjolen gitt (lærte en del av damene vi pratet med i går).

-Håper på det beste når det kommer til oppgaven! Jeg gleder meg skikkelig til å være en del av den!-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar