torsdag 13. oktober 2011

Hva med de andre?

Syk og skolefri! Ja, da blir det litt tid til bryllupsprat! Akkurat nå sitter jeg og tenker litt på min forlover, mamma og brudepikene mine, og hva de skal ha på seg (alle skal føle seg flotte!). Med de aller yngste kan vi nok vente litt med å kjøpe til, for de vokser og vokser og vokser og vokser enda – men ellers er det intet å vente med! Tiden kommer nok til å gå fort!

 ♥   ♥
 
Kjoleforslag til min kjære Malén: forlover
- jeg vil ha kjolens farge i grønn -
- vi har bestemt oss for en "dress code": lang kjole (damer) -

klikk på linkene om du vil se nærmere




Leker for så vidt med ideen om at min søster, Henriks søster + en spesiell venninne av meg (i tillegg til min forlover) – nevner ikke navn før jeg har bestemt meg? - også kan ha ”like” bekledninger (altså lange kjoler i grønn). Litt slik som brudepikene i Amerikanske bryllup.

Skal mødrene våres likne på hverandre, eller ikke? Noe å tenke på.  

Kjoleforslag til ”småjentene”:
- kjolene i hvitt med grønt ”belte” - 
”Småjentene” er begge kusinene mine og min yngste søster. Minstemann er 3 år og eldste er 10-11. Alle tre jentene er lyshåra og blåøyde sjarmerende trollunger!

klikk på linkene under om du vil se nærmere på disse
Liten 1  Liten 2  Liten 3
(Jeg har flere forslag på denne listen, men linkene finnes ikke lengre. Så da spørs det vel om de kjolene fortratt finnes heller).  

  




P.S.
Vakker video (link)
En slik type video hadde vært utrolig å ha. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar