fredag 2. desember 2011

Designe egen kjole?

Dette med kjole blir bare vanskeligere og vanskeligere, gitt! Den kjolen jeg fant som virkelig er så godt som perfekt... Er (desverre) riktig så "risikabel" å sattse på, i og med at den må sys på bestilling fra New York (dvs. får jo ikke prøvd den før den kommer i posten, og det ville vært leit å se ut som et dråg -  eller, at jeg rett og slett ikke kler den på, som det heter på pent).

Jeg har vel egentlig tenkt hele tiden at det hadde vært fint å få noen til å sy brudekjole for meg. Jeg har et ganske klart bilde i hode av den ultimate drømmekjolen, mulig jeg ikke har sett godt nok- men jeg har vært innom brudesalonger i Oslo og over alt jeg kommer over nettet, og finner på en måte ikke noe jeg virkelig kan se meg selv i (om vi ser bort i fra den jeg har nevt over og i forrige innlegg).

-- Men ikke veit jeg hvor mye noen skal ha for noe slikt, og ikke greier jeg å finne noen pålitelige kontakter via nettet. Og om jeg faktisk skal få noen til å sy kjole for meg, er det i alle fall på tide å sette i gang prosessen!

Noen som har erfaring med dette? (design av egen kjole osv).
setter stor pris på svar (!!)   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar