onsdag 1. februar 2012

Utdrikningslag

Så, nok en gang satt her alene i den lille leiligheten og tenkte. Tankene vandret over alle mulige hauger, og endte på utdrikningslag (som jeg forresten aldri visste at het akkurat det - feil”informert” hele livet).

Utdrikningslaget er noe jeg egentlig ikke har tenkt så mye på (naturlig nok fordi jeg ikke skal planlegge det - ) ooog fordi jeg syntes det er bittelitt skummelt. Jeg vil ha det gøy, men jeg har aldri vært no særlig ”partyjente” av meg – også er jeg jo avholds, så typisk fyllelag med full kidnapping og bola menn i speedo er nok ikke noe for meg (beklager om jeg knuste en drøm nå, kjære Malén). Nå regner jeg jo med, nei, jeg vet at min forlover kjenner meg – og at hun har en viss oversikt for ”grensa” mi går (er jo ikke sånn at jeg ikke syntes "teite morsomheter" kan være gøy, men…).

Hageselskap foreksempel, det hadde vært moro! – Hageselskap med tema! (håper jeg får være forlover en gang i fremtiden, for jeg fikk jaggu mange ideer akkurat nå). Kurs er også gøy?
... Jeg skal legge fra meg alle tankene, og overlate jobben til Malén! (Jeg vet du kommer til å gjøre det bra, søtnos).

Alkoholfritt! Hurra for alkoholfri musserende vin, alkoholfri fruktchampagne og alkoholfri cider! Fine glass med jordbær oppi? Eller druer? Mmm! Eller smoothie? Er ikke det godt så vet ikke jeg! Hihi. Og for all del, la oss ikke glemme te/iste. 

Det er mye annet enn dette jeg kan tenke på fremover!

1 kommentar: